Number of the records: 1  

A Process Approach to a Marketing Audit

  1. Title A Process Approach to a Marketing Audit
    Parallel titleProcesný prístup k marketingovému auditu
    Author infoJaroslav Ďaďo, Piotr Hadrian
    Author Ďaďo Jaroslav
    Co-authors Hadrian Piotr
    Source document Ekonomika a spoločnosť : recenzovaný vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 21, č. 2 (2020), s. 5-19. - Banská Bystrica : Belianum, 2020. ISSN 1335-7069
    DOI 10.24040/eas.2020.21.2.5-19
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords audit * marketing * kontrola * modely
    AnnotationProblém marketingového auditu. Posúdenie modelovej prezentácie marketingového auditu. Prehľad marketingovej literatúry o marketingovom audite, ktorý predstavuje rôzne koncepčné, štrukturálne alebo procesné modely z historického hľadiska. Náčrt proprietárneho modelu marketingového auditu (v procesnom prístupe), ktorý môže stimulovať jeho popularizáciu v praxi marketingového riadenia.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF416.7 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.