Number of the records: 1
A Process Approach to a Marketing Audit
Title A Process Approach to a Marketing Audit Parallel title Procesný prístup k marketingovému auditu Author info Jaroslav Ďaďo, Piotr Hadrian Author Ďaďo Jaroslav Co-authors Hadrian Piotr Source document Ekonomika a spoločnosť : recenzovaný vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 21, č. 2 (2020), s. 5-19. - Banská Bystrica : Belianum, 2020. ISSN 1335-7069 DOI 10.24040/eas.2020.21.2.5-19 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords audit * marketing * kontrola * modely Annotation Problém marketingového auditu. Posúdenie modelovej prezentácie marketingového auditu. Prehľad marketingovej literatúry o marketingovom audite, ktorý predstavuje rôzne koncepčné, štrukturálne alebo procesné modely z historického hľadiska. Náčrt proprietárneho modelu marketingového auditu (v procesnom prístupe), ktorý môže stimulovať jeho popularizáciu v praxi marketingového riadenia. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2020: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 416.7 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1