Number of the records: 1
Vnitřní marketingové prostředí neziskové organizace Knihovny Václava Havla s ohledem na její online marketingovou komunikaci
Title Vnitřní marketingové prostředí neziskové organizace Knihovny Václava Havla s ohledem na její online marketingovou komunikaci Parallel title Internal Marketing Environment of the Nonprofit Organization of the Václav Havel Library with Focus on Online Marketing Communication Translation Vnútorné marketingovej prostredie neziskovej organizácie Knihovny Václava Havla s ohľadom na jej online marketingovú komunikáciu Author info Jiří Boháček, Peter Matisko Author Boháček Jiří Co-authors Matisko Peter Source document Ekonomické listy : odborný časopis Centra ekonomických studií Vysoké školy ekonomie a managementu a Vysoké školy ekonomie a managementu. Roč. 11, č. 1-2 (2020), s. 17-23. - Praha : Centrum ekonomických studií VŠEM, 2020. ISSN 1804-4166 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords komunikácia marketingová * marketing elektronický * prostredie virtuálne * mix komunikačný * vzťahy so zákazníkmi * vzťahy s verejnosťou * organizácie neziskové * knižnice * Česko Annotation Sumarizovanie informácií o nastavení vnútorného marketingového prostredia Knihovny Václava Havla (Knižnice Václava Havla) so zameraním na marketingové a komunikačné aktivity v online prostredí (webová stránka a internetové aktivity). Silné a slabé stránky marketingových aktivít a ďalší postup v ich audite. Ďalší postup zmluvného výskumu zameriavajúceho sa na vonkajšie prostredie knižnice s ohľadom na jej marketingovú komunikáciu vrátane segmentácie českej spoločnosti a výberu cieľových skupín (problematika vonkajšieho prostredia nie je preberaná). Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2020: 1-2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 88.6 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1