Number of the records: 1  

Service Failures and how the Perception of Justice Affects the Level of Satisfaction

  1. Title Service Failures and how the Perception of Justice Affects the Level of Satisfaction
    TranslationZlyhanie služieb a ako vnímanie spravodlivosti ovplyvňuje úroveň spokojnosti
    Author infoThomas Oliver Uitz, Eva Jančíková
    Author Uitz Thomas Oliver EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Co-authors Jančíková Eva EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Source document International Journal of Economics & Business Administration. Vol. 9, no. 1 (2021), pp. 105-117 online. - Piraeus : International Strategic Management Association (ISMA). ISSN 2241-4754
    DOI 10.35808/ijeba/661
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionGreece
    Keywords služby * obchod * obchod elektronický * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * siete sociálne * správanie spotrebiteľa * riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing služieb * koronavírus
    AnnotationVýskum zameraný na spôsoby preskúmania zlyhania služieb a stratégie obnovy služieb u študentov nakupujúcich produkty a doplnky výživy pre športy online počas krízy COVID-19. Charakteristika sociálnych sietí obchodov a hodnotenie obchodov na sociálnych sietiach. Spokojnosť zákazníkov s činnosťou online maloobchodníkov zameraných na zotavenie a prekonanie zlyhania vo všeobecnosti, úsilie a veľkosť úsilia maloobchodníkov a vzťah online predajcu k zákazníkovi.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00146-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF351.8 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.