Number of the records: 1  

Relationship Marketing in Tourism: a Bibliometric Overview

  1. Title Relationship Marketing in Tourism: a Bibliometric Overview
    TranslationVzťahový marketing v cestovnom ruchu: Bibliometrický prehľad
    Author infoMartin Rigelský, Viera Ivanková
    Author Rigelský Martin
    Co-authors Ivanková Viera
    Source document Journal of Management and Business : Research and Practice. Vol. 12, no. 2 (2020), s. 8-20. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2020. ISSN 1339-9381
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords ruch cestovný * marketing vzťahový * bibliometria * práce výskumné
    AnnotationVedecký vývoj vzťahového marketingu vo vzťahu k cestovnému ruchu do roku 2018. Údaje z hlavnej zbierky Web of Science (WOS) a porovnanie 1565 vedeckých výstupov. Bibliometrická analýza založená na princípe neurónovej siete. Bibliografická analýza a jej grafické znázornenie, ktoré môže pomôcť výskumníkom a odborníkom lepšie pochopiť súčasný stav poznatkov vo vedeckej oblasti. Aktivity podporujúce rozvoj vzťahového marketingu v cestovnom ruchu s ohľadom na preukázateľný pozitívny vplyv na tento segment.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF635.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.