Number of the records: 1  

Analysis of Mutual Differences of Neuromarketing Attributes in the Context of Achieved Customer Education

  1. Title Analysis of Mutual Differences of Neuromarketing Attributes in the Context of Achieved Customer Education
    TranslationAnalýza vzájomných rozdielov neuromarketingových atribútov v kontexte dosiahnutého vzdelania zákazníkov
    Author infoDagmara Ratnayake-Kaščáková, Anna Tomková, Ivana Ondrijová
    Author Ratnayake-Kaščáková Dagmara
    Co-authors Tomková Anna
    Ondrijová Ivana
    Source document Journal of Management and Business : Research and Practice. Vol. 12, no. 2 (2020), s. 21-28. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2020. ISSN 1339-9381
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords neuromarketing * zákazníci * vzdelanie * produkty * predajcovia * predajne
    AnnotationRozdiely medzi hodnotením atribútov neuromarketingu a vzdelávaním zákazníkov. Atribúty „informácie o obchode“, „informácie o predajcovi“ a „informácie o produkte“ skúmané z hľadiska najvyššieho stupňa vzdelania respondentov. Stanovené hypotézy boli overené na vzorke 190 respondentov štatistickou analýzou v štatistickom programe IBM SPSS. Vzorka respondentov preukázala štatisticky významné rozdiely vo všetkých troch skúmaných atribútoch neuromarketingu (obchod, produkt, predajca) z hľadiska najvyššie dosiahnutého vzdelania zákazníka.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF511.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.