Number of the records: 1  

Neuromarketing v modernej spoločnosti

  1. Title Neuromarketing v modernej spoločnosti
    Author infoIvan Uher, Milena Švedová
    Author Uher Ivan
    Co-authors Švedová Milena
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 15, č. 4 (2020), s. 38-45. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2020.15.4.4
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords neuromarketing * správanie * správanie spotrebiteľa * výskum marketingový
    AnnotationPerspektíva, smerovanie a ďalšie výzvy neuromarketingu. Metodika neuromarketingu. Neuromarketingový výskum.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF195 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.