Number of the records: 1  

Vplyv reklamy na spotrebiteľské správanie vybranej generácie

  1. Title Vplyv reklamy na spotrebiteľské správanie vybranej generácie : diplomová práca
    Author infoNatália Kočnerová, školiteľ: Miroslava Loydlová
    Author Kočnerová Natália
    Another authors Loydlová Miroslava (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2021. - 57 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number917029

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha765.3 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce1.5 MBverejne dostupné

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.