Number of the records: 1  

Vplyv marketingovej komunikácie na spotrebiteľské správanie

  1. Title Vplyv marketingovej komunikácie na spotrebiteľské správanie : bakalárska práca
    Author infoKlaudia Semanová, školiteľ: Katarína Petrovčiková
    Author Semanová Klaudia
    Another authors Petrovčiková Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Corporation Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Issue dataKošice, 2021. - 56 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number918819

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha202.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.