Number of the records: 1  

Vplyv jednotlivých nástrojov marketingovej komunikácie na správanie spotrebiteľov

  1. Title Vplyv jednotlivých nástrojov marketingovej komunikácie na správanie spotrebiteľov : bakalárska práca
    Author infoRoman Klobučník, školiteľ: Marína Korčoková
    Author Klobučník Roman
    Another authors Korčoková Marína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2021. - 52 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number916885

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.