Number of the records: 1  

Priamy marketing vybranej firmy a jeho vnímanie zákazníkmi

  1. Title Priamy marketing vybranej firmy a jeho vnímanie zákazníkmi : bakalárska práca
    Author infoJana Harajdičová, školiteľ: Dagmar Klepochová
    Author Harajdičová Jana
    Another authors Klepochová Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2021. - 55 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number916872

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce740.7 KBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.