Number of the records: 1  

Privátne značky sa v kríze hlásia o slovo

  1. Title Privátne značky sa v kríze hlásia o slovo
    Author infoTatiana Kapitánová
    Author Kapitánová Tatiana
    Source document TaPmag : tovar & predaj. Č. 58 (3-4) (2021), s. 16-18. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2021. ISSN 1805-0549
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords reťazce obchodné * značky privátne * kríza * tržby * potraviny
    AnnotationPočas pandémie vzrástli tržby privátnych značiek oveľa rýchlejšie ako pri značkových výrobkoch. Reťazce rozširujú portfólio a reagujú na zmenenú ekonomickú situáciu svojich zákazníkov. Výhoda vlastnej značky spočíva najmä v receptúre a kvalite. Stručná informácia o novele zákona týkajúcej sa obchodného mena a loga výrobcu na obale.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 58

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.