Number of the records: 1
Privátne značky sa v kríze hlásia o slovo
Title Privátne značky sa v kríze hlásia o slovo Author info Tatiana Kapitánová Author Kapitánová Tatiana Source document TaPmag : tovar & predaj. Č. 58 (3-4) (2021), s. 16-18. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2021. ISSN 1805-0549 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords reťazce obchodné * značky privátne * kríza * tržby * potraviny Annotation Počas pandémie vzrástli tržby privátnych značiek oveľa rýchlejšie ako pri značkových výrobkoch. Reťazce rozširujú portfólio a reagujú na zmenenú ekonomickú situáciu svojich zákazníkov. Výhoda vlastnej značky spočíva najmä v receptúre a kvalite. Stručná informácia o novele zákona týkajúcej sa obchodného mena a loga výrobcu na obale. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2021: 1-12
article
Number of the records: 1