Number of the records: 1  

Veletrhy nezmizí, vystavovatelé jim věrí víc než před koronakrizí

  1. Title Veletrhy nezmizí, vystavovatelé jim věrí víc než před koronakrizí
    Author infoJaroslav Bílek
    Author Bílek Jaroslav
    Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 31, č. 2 (2021), s. 23-25. - Praha : Česká marketingová společnost, 2021. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords veľtrhy * koronavírus * pandémia * firmy * rast podniku * marketing
    AnnotationVýznam veľtrhov pre ekonomiku a systém integrovanej marketingovej komunikácie. Vplyv pandémie COVID-19 na veľtrhy. Hlavné dôvody a význam pre účasť vystavovateľov na veľtrhu. Analýza prieskumu realizovaného spoločnosťou Veletrhy Brno v roku 2021. Hodnota, zmysel a kľúčové vlastnosti veľtrhov pre firmy. Vlastnosti veľtrhov pomáhajúce budovať biznis. On-line platformy veľtrhov vs. klasická účasť na veľtrhu. URBIS SMART CITY FAIR 2021 - spoločenská zodpovednosť a trvalá udržateľnosť. Budúcnosť veľtrhov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.