Number of the records: 1  

The Value Chain as the Basis of Business Model Design

  1. Title The Value Chain as the Basis of Business Model Design
    TranslationHodnotový reťazec ako základ návrhu obchodného modelu
    Author infoJarmila Straková, Iveta Simberova, Petra Partlová, Jan Vachal, Robert Zich
    Author Straková Jarmila
    Co-authors Simberova Iveta
    Partlová Petra
    Vachal Jan
    Zich Robert
    Source document Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 2 (2021), s. 135-151. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2021. ISSN 1804-1728
    DOI 10.7441/joc.2021.02.08
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords modely obchodné * prostredie podnikové * konkurencieschopnosť * digitalizácia * reťazce hodnotové globálne
    AnnotationNový prístup ku generovaniu obchodných modelov založených na hodnotových tokoch. Originalita štúdie spočívajúca v predpoklade, že v každom obchodnom modeli je generátorom pridanej hodnoty hodnotový reťazec, ktorý, ak je dostatočne originálny, maximalizuje potenciál pri minimálnych nákladoch. Prístup poskytujúci príslušnému podniku z dlhodobého hľadiska vysokú úroveň konkurencieschopnosti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.