Number of the records: 1  

The Impact of Social Media on Sales Promotion in Entertainment Companies

  1. Title The Impact of Social Media on Sales Promotion in Entertainment Companies
    TranslationVplyv sociálnych médií na podporu predaja v zábavných spoločnostiach
    Author infoDalia Štreimikienė, Asta Mikalauskienė, Urté Sturienė, Grigorios L. Kyriakopoulos
    Author Štreimikienė Dalia
    Co-authors Mikalauskienė Asta
    Sturienė Urté
    Kyriakopoulos Grigorios L.
    Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 24, č. 2 (2021), pp. 189-206. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2021. ISSN 1212-3609
    DOI 10.15240/tul/001/2021-2-012
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords médiá sociálne * podpora predaja * marketing elektronický * komunikácia marketingová * dotazníky
    AnnotationAnalýza vplyvu sociálnych médií na podporu predaja v zábavnom sektore. Použitie dotazníkového výskumu. Zdôraznenie hlavných prvkov v sociálnych médiách, ktoré by mali byť používané pri pravidelnej marketingovej komunikácii.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF783.8 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.