Number of the records: 1
The Impact of Social Media on Sales Promotion in Entertainment Companies
Title The Impact of Social Media on Sales Promotion in Entertainment Companies Translation Vplyv sociálnych médií na podporu predaja v zábavných spoločnostiach Author info Dalia Štreimikienė, Asta Mikalauskienė, Urté Sturienė, Grigorios L. Kyriakopoulos Author Štreimikienė Dalia Co-authors Mikalauskienė Asta Sturienė Urté Kyriakopoulos Grigorios L. Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 24, č. 2 (2021), pp. 189-206. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2021. ISSN 1212-3609 DOI 10.15240/tul/001/2021-2-012 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords médiá sociálne * podpora predaja * marketing elektronický * komunikácia marketingová * dotazníky Annotation Analýza vplyvu sociálnych médií na podporu predaja v zábavnom sektore. Použitie dotazníkového výskumu. Zdôraznenie hlavných prvkov v sociálnych médiách, ktoré by mali byť používané pri pravidelnej marketingovej komunikácii. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2021: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 783.8 KB publicly available article
Number of the records: 1