Number of the records: 1  

Analytical View of the Consumer Behavior of Millenials

  1. Title Analytical View of the Consumer Behavior of Millenials
    Parallel titleAnalytický pohľad na spotrebiteľské správanie mileniálov
    Author infoJakub Horváth, Radovan Bačík, Richard Fedorko
    Author Horváth Jakub
    Co-authors Bačík Radovan
    Fedorko Richard
    Source document Journal of Management and Business: Research and Practice. Vol. 13, no. 1 (2021), pp. 26-34. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2021. ISSN 1339-9381
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * generácie * tovar * služby
    AnnotationSpotrebiteľské správanie generácie Y pri nákupe tovarov a služieb. Mileniáli nakupujú tovar a služby online niekoľkokrát za šesť mesiacov. Na základe priemernej hodnoty/mediánu možno konštatovať, že najmenej povinne zakúpenými položkami sú lotéria, auto-moto, hudba, počítač a poistenie. Najčastejšie sú nakupované oblečenie a šperky, služby ako lístky do kina, dovolenky alebo lístky na kultúrne podujatia, cestovné lístky či kozmetika a parfumy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF454.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.