Number of the records: 1  

Analysis of Selected Attributes of Sensory Marketing in the Context of Selected Socio-Demographic Characteristics

  1. Title Analysis of Selected Attributes of Sensory Marketing in the Context of Selected Socio-Demographic Characteristics
    Parallel titleAnalýza vybraných atribútov senzorického makretingu v kontexte vybraných sociodemografických charakteristík
    Author infoAnna Tomková, Ivana Ondrijová, Dagmara Ratnayake-Kaščáková
    Author Tomková Anna
    Co-authors Ondrijová Ivana
    Ratnayake-Kaščáková Dagmara
    Source document Journal of Management and Business: Research and Practice. Vol. 13, no. 1 (2021), s. 45-52. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2021. ISSN 1339-9381
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing senzorický * muži * ženy * demografia sociálna
    AnnotationRozdiely a súvislosti medzi hodnotením vybraných atribútov senzorického marketingu a vybraných socio-demografických charakteristík zákazníkov. Vzájomné rodové rozdiely a súvislosti vo veku respondentov. Skúmaná existencia štatisticky významných rozdielov vo vybraných atribútoch senzorického marketingu medzi mužmi a ženami. Skúmaním štatisticky významných vzťahov vo vybraných atribútoch senzorického marketingu z hľadiska veku zistená štatistická významnosť v atribúte vizuálneho marketingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF301.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.