Number of the records: 1  

Innovations in the Management of E-Commerce: Analysis of Customer Interactions during the COVID-19 Pandemic

  1. Title Innovations in the Management of E-Commerce: Analysis of Customer Interactions during the COVID-19 Pandemic
    TranslationInovácie v riadení elektronického obchodu: analýza zákazníckych interakcií počas pandémie COVID-19
    Author infoFrantišek Pollák, Michal Konečný, Deniss Ščeulovs
    Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Konečný Michal EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Ščeulovs Deniss
    Source document Sustainability : [International Journal of Environmental, Cultural, Economic and Social Sustainability]. Vol. 13, no. 14 (2021), pp. 2-22 online. - Basel : MDPI. ISSN 2071-1050
    DOI 10.3390/su13147986
    NoteCE1158 ENTERtransfer. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSwitzerland
    Keywords inovácia * obchod elektronický * zákazníci * siete sociálne * správanie spotrebiteľa * pandémia * koronavírus
    AnnotationPopis zmien v správaní elektronického spotrebiteľa, ktoré nastali na trhu počas pandémie COVID-19. Skúmanie sezónnych a regionálnych špecifík, charakterizujúcich trhy strednej a východnej Európy. Zostavenie predbežnej verzie modelu dopadu pandémie COVID-19 na správanie zákazníka v online prostredí.
    Public work categoryScientific titles in foreign carented magazines and noticed year-books
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00344-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.5 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.