Number of the records: 1  

Customer Experience Management: Underexplored Instrument for Customer Transformation

  1. Title Customer Experience Management: Underexplored Instrument for Customer Transformation
    TranslationRiadenie zákazníckej skúsenosti: Nepreskúmaný nástroj transformácie zákazníkov
    Author infoDavid Havíř
    Author Havíř David
    Source document Trendy ekonomiky a managementu : [vědecký časopis]. Roč. 15, č. 37 (2021), s. 43-60. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2021. ISSN 1802-8527
    DOI 10.13164/trends.2021.37.43
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords makromarketing * zákazníci * etika * transformácia
    AnnotationÚloha, ktorú zohrávajú skúsenosti zákazníkov pri transformácii zákazníka, a vyvinutie teórie, ktorá spája súvisiace koncepty s cieľom umiestniť fenomén zákazníckej skúsenosti do kontextu makromarketingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 37

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF630.9 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.