Number of the records: 1  

Certified Product Buying Preferences Under the Influence of Covid-19

  1. Title Certified Product Buying Preferences Under the Influence of Covid-19
    TranslationPredvoľby nákupu certifikovaného produktu pod vplyvom Covid-19
    Author infoE. Jaderna, V. Ostin
    Author Jaderna E.
    Co-authors Ostin V.
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 16, č. 1 (2021), s. 46-54. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2021.16.1.6
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords koronavírus * pandémia * rozvoj trvalo udržateľný * environmentalistika * produkty * produkty environmentálne
    AnnotationProdukty trvalej udržateľnosti sa stali „novým normálom“ súčasnej spoločnosti. Vnímanie certifikátov o udržateľnosti konečnými spotrebiteľmi ovplyvňujú rôzne aspekty vládnych, ekonomických a sociálno-kultúrnych problémov. Zistenia z marketingového výskumu a včasné ekologické správanie českých spotrebiteľov. Dôvodom a motiváciou analýzy bol akademický záujem o českú úpravu nákupného správania spôsobenú pandémiou COVID-19. Produkty prispievajú k udržateľnosti rôznymi špecifikami, ktoré sa týkajú spôsobu výroby, spracovania a predaja.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2021: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF4.1 MBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.