Number of the records: 1
Certified Product Buying Preferences Under the Influence of Covid-19
Title Certified Product Buying Preferences Under the Influence of Covid-19 Translation Predvoľby nákupu certifikovaného produktu pod vplyvom Covid-19 Author info E. Jaderna, V. Ostin Author Jaderna E. Co-authors Ostin V. Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 16, č. 1 (2021), s. 46-54. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2021.16.1.6 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords koronavírus * pandémia * rozvoj trvalo udržateľný * environmentalistika * produkty * produkty environmentálne Annotation Produkty trvalej udržateľnosti sa stali „novým normálom“ súčasnej spoločnosti. Vnímanie certifikátov o udržateľnosti konečnými spotrebiteľmi ovplyvňujú rôzne aspekty vládnych, ekonomických a sociálno-kultúrnych problémov. Zistenia z marketingového výskumu a včasné ekologické správanie českých spotrebiteľov. Dôvodom a motiváciou analýzy bol akademický záujem o českú úpravu nákupného správania spôsobenú pandémiou COVID-19. Produkty prispievajú k udržateľnosti rôznymi špecifikami, ktoré sa týkajú spôsobu výroby, spracovania a predaja. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2021: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 4.1 MB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1