Number of the records: 1  

Marketing Topics through Academic Posters: an Avenue to Students Autonomy and Active Citizenship

  1. Title Marketing Topics through Academic Posters: an Avenue to Students Autonomy and Active Citizenship
    TranslationMarketingové témy prostredníctvom akademických plagátov: trieda autonómie študentov a aktívneho občianstva
    Author infoDagmar Sieglová
    Author Sieglová Dagmar
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 16, č. 2 (2021), s. 12-23. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2021.16.2.2
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords študenti * marketing * školy * občianstvo štátne
    AnnotationSociálne a environmentálne výzvy, ktoré predstavujú veľmi nestály, neistý a komplexný svet, a budú mať vplyv predovšetkým na mladých ľudí. Školy, ktoré musia svojim absolventom vštepiť súbor kritického myslenia, riešenia problémov, rozhodovania a komunikácie. Zručnosti, aby boli študenti informovaní a angažovaní občania. Vo vysokoškolských inštitúciách to možno dosiahnuť posilnením motivácie a autonómie študentov. Akademické plagáty navrhnuté ako jeden z relevantných nástrojov, ktoré umožňujú pedagógom osvojiť si štýl výučby podporujúci autonómiu, ktorý vedie k zvýšenej nezávislosti, záujmu a zodpovednosti za sociálne záležitosti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.