Number of the records: 1
Marketing Topics through Academic Posters: an Avenue to Students Autonomy and Active Citizenship
Title Marketing Topics through Academic Posters: an Avenue to Students Autonomy and Active Citizenship Translation Marketingové témy prostredníctvom akademických plagátov: trieda autonómie študentov a aktívneho občianstva Author info Dagmar Sieglová Author Sieglová Dagmar Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 16, č. 2 (2021), s. 12-23. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2021.16.2.2 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords študenti * marketing * školy * občianstvo štátne Annotation Sociálne a environmentálne výzvy, ktoré predstavujú veľmi nestály, neistý a komplexný svet, a budú mať vplyv predovšetkým na mladých ľudí. Školy, ktoré musia svojim absolventom vštepiť súbor kritického myslenia, riešenia problémov, rozhodovania a komunikácie. Zručnosti, aby boli študenti informovaní a angažovaní občania. Vo vysokoškolských inštitúciách to možno dosiahnuť posilnením motivácie a autonómie študentov. Akademické plagáty navrhnuté ako jeden z relevantných nástrojov, ktoré umožňujú pedagógom osvojiť si štýl výučby podporujúci autonómiu, ktorý vedie k zvýšenej nezávislosti, záujmu a zodpovednosti za sociálne záležitosti. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2021: 2
article
Number of the records: 1