Number of the records: 1  

Vplyv reklamy na nákupné rozhodovanie detí

  1. Title Vplyv reklamy na nákupné rozhodovanie detí
    Author infoNikoleta Hutmanová, Ľubor Jusko, Ľudovít Molitoris
    Author Hutmanová Nikoleta EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Jusko Ľubor EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Molitoris Ľudovít EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source document Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. S. 181-192 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Lacko Roman ; Pavolová Henrieta ; Bakalár Tomáš ; Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021 konferencia. ISBN 978-80-225-4829-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords deti * správanie spotrebiteľa * reklama * médiá * gramotnosť
    AnnotationVývoj reklamnej gramotnosti u detí a ako používanie médií deťmi a ich prístup k reklamám určuje ich nákupné správanie. Vývin detí a teória mysle. Reklamné techniky využívané v médiách.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00414-005, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF583.7 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.