Number of the records: 1  

Sustainable Place Marketing and Tourism: Aspects of Public Management in the Light of the First Wave of Covid-19

  1. Title Sustainable Place Marketing and Tourism: Aspects of Public Management in the Light of the First Wave of Covid-19
    Author infoSándor Weninger
    Author Weninger Sándor
    Source document Verejná správa a spoločnosť : [vedecký časopis]. Roč. 22, č. 1 (2021), s. 70-86. - Košice : Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika, 2021. ISSN 1335-7182
    DOI 10.33542/VSS2021-1-05
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing územia * turistika * ruch cestovný * ruch cestovný udržateľný * Maďarsko * bezpečnosť * koronavírus
    AnnotationVšeobecné teoretické aspekty teritoriálneho marketingu a cestovného ruchu v kontexte udržateľnosti. Rozvoj moderného cestovného ruchu a pandémia COVID-19. Opatrenia prijaté ústrednými orgánmi štátnej správy v súvislosti s pandémiou COVID-19 a ich dosah na cestovný ruch. Zraniteľnosť odvetvia cestovného ruchu, zvýšené bezpečnostné riziká a neudržateľnosť súčasného globálneho systému. Vplyv pandémie COVID-19 na cestovný ruch v Maďarsku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.7 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.