Number of the records: 1  

The Impact of Consumer Ethnocentrism and the Patriotism on Judgement for Selected Domestic Products: The Case of Slovakia

  1. Title The Impact of Consumer Ethnocentrism and the Patriotism on Judgement for Selected Domestic Products: The Case of Slovakia
    TranslationVplyv spotrebiteľského etnocentrizmu a patriotizmu na hodnotenie domácich vybraných produktov: prípad SR
    Author infoMarián Čvirik
    Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document The Central European Business Review. Vol. 10, no. 3 (2021), pp. 1-17 online. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862
    DOI 10.18267/j.cebr.245
    NoteRegistrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * výrobky domáce * marketing * etnocentrizmus spotrebiteľský * Slovensko
    AnnotationEtnocentrizmus, vzťahujúci sa na teóriu spotrebiteľského správania. Vplyv etnocentrizmu a vlastenectva na hodnotenie a preferencie spotrebiteľov domácich výrobkov. Marketingový výskum preferencií spotrebiteľov, ktorý môže použiť vláda Slovenskej republiky a domáci výrobcovia, ktorí majú záujem o zvýšenie konkurencieschopnosti domácich produktov a taktiež zahraniční výrobcovia, ktorí majú záujem rozšíriť svoje pôsobenie na slovenskom trhu.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00451-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF496.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.