Number of the records: 1  

Virtuálne a hybridné eventy - východisko z núdze alebo udržateľný trend?

  1. Title Virtuálne a hybridné eventy - východisko z núdze alebo udržateľný trend?
    Author infoEdita Štrbová
    Author Štrbová Edita
    Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 31, č. 3 (2021), s. 22-23. - Praha : Česká marketingová společnost, 2021. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * komunity * event marketing * propagácia * technológie komunikačné
    AnnotationZmeny a trendy v eventovom marketingu pod vplyvom aktuálnej sociálnej a ekonomickej situácie. Nárast významu sociálnych komunít v budúcnosti. Motivácie potenciálneho spotrebiteľa.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.