Number of the records: 1  

Sensory Marketing

  1. Title Sensory Marketing
    TranslationZmyslový marketing
    Author infoFrantišek Pollák, Jakub Soviar, Roman Vavrek
    Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Soviar Jakub
    Vavrek Roman
    Source document Communication Management. Pp. [1-20] online. - London : InTech, 2021 / Pollák František ; Soviar Jakub ; Vavrek Roman. ISBN 978-1-83969-512-4
    DOI 10.5772/intechopen.100378
    NoteVEGA 1/0140/21
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionGreat Britain
    Keywords marketing senzorický * nástroje marketingové * stratégia marketingová * inovácia * správanie spotrebiteľa * výhody konkurenčné * budovanie značky
    AnnotationZmyslový (senzorický) marketing ako relatívne nový pojem v dôsledku konkurenčného prostredia globálneho trhu, v rámci ktorého sú firmy konfrontované s neustálou potrebou hľadania efektívnych prístupov pre udržanie konkurenčnej výhody v boji o zákazníka. Aplikácia zmyslových marketingových nástrojov na procesy budovania značky. Problematika zmyslového marketingu so zameraním na skutočnosť, že len zohľadnením špecifík spojených so zmyslovým marketingom sa proces budovania značky stáva celistvým a udržateľným. Teoretický rámec a empirická časť predstavujúca popis vybraného experimentu zo série piatich experimentálnych výskumov.
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00534-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.8 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.