Number of the records: 1
Labeling Local Brand to Increase Coffee Shop Visits During the COVID-19 Pandemic
Title Labeling Local Brand to Increase Coffee Shop Visits During the COVID-19 Pandemic Translation Označovanie miestnej značky na zvýšenie návštevnosti kaviarní počas pandémie COVID-19 Author info Susminingsih, Norma Alias, Achmad Sani Supriyanto, Imam Kanafi, Ahmad Subiyadi Author Susminingsih Co-authors Alias Norma Supriyanto Achmad Sani Kanafi Imam Subiyadi Ahmad Source document Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 188, no. 3-4 (2021), s. 149-157. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2021. ISSN 1728-6239 DOI 10.21003/ea.V188-18 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Ukraine Keywords značky * koronavírus * značky maloobchodné * kaviarne * spotrebitelia Annotation Miestne označovacie značky zvyšujú návštevnosť kaviarní počas pandémie COVID-19. Skúmanie či miestne značky a spokojnosť ovplyvňujú lojalitu návštev. Teoretický príspevok ku kvalite služieb rozvojom miestneho potravinárskeho priemyslu na národnú úroveň prostredníctvom značiek, ktoré majú pohodlnejší psychologický dopad a posilňujú sociálne vzťahy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2021: 3-4
article
Number of the records: 1