Number of the records: 1  

The Influence of Advertising on Children's Buying Behaviour: A Case Study in Slovakia

  1. Title The Influence of Advertising on Children's Buying Behaviour: A Case Study in Slovakia
    Parallel titleVplyv reklamy na kupiveľnu povedinku ditej: na prikladi Slovaččiny
    TranslationVplyv reklamy na nákupné správanie detí: prípadová štúdia na Slovensku
    Author infoZuzana Hajduová, Nikoleta Hutmanová, Ľubor Jusko, Ľudovít Molitoris
    Author Hajduová Zuzana EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Hutmanová Nikoleta EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Jusko Ľubor EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Molitoris Ľudovít EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source document Marketing and Management of Innovations. No. 3 (2021), pp. 199-210 online. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511
    DOI 10.21272/mmi.2021.3-17
    NoteKEGA 026 EU-4/2018. - VEGA 1/0240/20. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUkraine
    Keywords reklama * médiá * správanie spotrebiteľa * deti * nákup
    AnnotationReklama je nevyhnutným nástrojom pri ovplyvňovaní nákupného správania zákazníka. Príspevok sa zameriava na to, ako používanie médií deťmi a ich postoj k reklame určuje ich nákupné správanie. Hlavným zámerom výskumu je predstaviť a popísať, ako sa rozvíja reklamná gramotnosť detí a jej prepojenie s konceptom teórie mysle.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00561-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF595 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.