Number of the records: 1  

Marketing in Social Innovations Targeted at Healthcare

  1. Title Marketing in Social Innovations Targeted at Healthcare
    TranslationMarketing v sociálnych inováciách, zameraných na zdravotníctvo
    Author infoEva Hanuláková, Ferdinand Daňo, Marek Kukura, Róbert Hula
    Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketing and Management of Innovations. No. 3 (2021), pp. 90-107. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511
    DOI 10.21272/mmi.2021.3-08
    NoteVEGA 1/0046/20. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUkraine
    Keywords marketing * inovácia * neuromarketing * benefity * správanie sociálne
    AnnotationMožnosti implementácie marketingového prístupu v sociálnych inováciách. Tipy marketingu a efekty v oblasti sociálnych inovácií. Špecifické oblasti marketingu prispievajúce k efektívnejšej aplikovateľnosti sociálnych inovácií a dosiahnutiu želanej zmeny so spoločenskou pridanou hodnotou.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00561-002, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF597.8 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.