Number of the records: 1
Marketing in Social Innovations Targeted at Healthcare
Title Marketing in Social Innovations Targeted at Healthcare Translation Marketing v sociálnych inováciách, zameraných na zdravotníctvo Author info Eva Hanuláková, Ferdinand Daňo, Marek Kukura, Róbert Hula Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketing and Management of Innovations. No. 3 (2021), pp. 90-107. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511 DOI 10.21272/mmi.2021.3-08 Note VEGA 1/0046/20. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Ukraine Keywords marketing * inovácia * neuromarketing * benefity * správanie sociálne Annotation Možnosti implementácie marketingového prístupu v sociálnych inováciách. Tipy marketingu a efekty v oblasti sociálnych inovácií. Špecifické oblasti marketingu prispievajúce k efektívnejšej aplikovateľnosti sociálnych inovácií a dosiahnutiu želanej zmeny so spoločenskou pridanou hodnotou. Public work category ADM Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00561-002, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 597.8 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1