Number of the records: 1
CercleS Survey: Impact of the COVID-19 Pandemic on Foreign Language Teaching in Higher Education
Title CercleS Survey: Impact of the COVID-19 Pandemic on Foreign Language Teaching in Higher Education Translation Prieskum CercleS: Dopad pandémie COVID-19 na výučbu cudzích jazykov vo vyššom vzdelávaní Author info Katarína Zamborová, Isabella Stefanutti, Blanka Klimová Author Zamborová Katarína EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ Co-authors Stefanutti Isabella Klimová Blanka Source document Language Learning in Higher Education : Journal of the European Confederation of Language Centres in Higher Education (CercleS). Vol. 11, no. 2 (2021), pp. 269-283 online. - Berlin : De Gruyter Mouton. ISSN 2191-6128 DOI 10.1515/cercles-2021-2032 Note Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Germany Keywords koronavírus * vyučovanie * učitelia * práca z domu * jazyky cudzie Annotation Úvahy učiteľov o vyučovaní počas pandémie a o budúcnosti výučby cudzích jazykov vo vysokoškolskom vzdelávaní. Údaje, zozbierané medzi 30. marcom a 5. májom 2021 a odpovede odrážajú hlasy 725 učiteľov z národných asociácií CercleS. Zistenia naznačujú, že učitelia flexibilne prešli do online režimu výučby, napriek obmedzeniam v technologických zdrojoch a absencii školení. 32,4 % respondentov deklarovalo, že ich inštitúcia neposkytla žiadny hardvér na prácu z domu, 40,6 % nebolo oslobodených od iných povinností a ďalšie zistenia. Public work category ADM Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00606-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 938.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1