Number of the records: 1
Building the Prestige of a University As a Tool to Achieve Competitiveness
Title Building the Prestige of a University As a Tool to Achieve Competitiveness Translation Budovanie prestíže univerzity ako nástroja na dosiahnutie konkurencieschopnosti Author info Martina Juříková, Josef Kocourek, Lenka Ližbetinová Author Juříková Martina Co-authors Kocourek Josef Ližbetinová Lenka Source document Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 12, no. 2 (2021), pp. 128-144. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords univerzity * reputácia podniku * značky * vzdelávanie Annotation Štúdia sa zaoberá významom marketingového manažmentu vysokej školy a budovania značky a prestíže vo vzťahu k jej uchádzačom. Výskum využíva široké spektrum sekundárnych zdrojov údajov z celého sveta, pričom sa opiera najmä o prípadovú štúdiu realizovanú formou prieskumu. Cieľom je určiť homogénne skupiny uchádzačov podľa toho, ako vnímajú dobré meno vybranej univerzity/fakulty a aké sú ich preferencie pri výbere študijného programu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2021: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 912.8 KB publicly available article
Number of the records: 1