Number of the records: 1  

Building the Prestige of a University As a Tool to Achieve Competitiveness

  1. Title Building the Prestige of a University As a Tool to Achieve Competitiveness
    TranslationBudovanie prestíže univerzity ako nástroja na dosiahnutie konkurencieschopnosti
    Author infoMartina Juříková, Josef Kocourek, Lenka Ližbetinová
    Author Juříková Martina
    Co-authors Kocourek Josef
    Ližbetinová Lenka
    Source document Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 12, no. 2 (2021), pp. 128-144. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords univerzity * reputácia podniku * značky * vzdelávanie
    AnnotationŠtúdia sa zaoberá významom marketingového manažmentu vysokej školy a budovania značky a prestíže vo vzťahu k jej uchádzačom. Výskum využíva široké spektrum sekundárnych zdrojov údajov z celého sveta, pričom sa opiera najmä o prípadovú štúdiu realizovanú formou prieskumu. Cieľom je určiť homogénne skupiny uchádzačov podľa toho, ako vnímajú dobré meno vybranej univerzity/fakulty a aké sú ich preferencie pri výbere študijného programu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF912.8 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.