Number of the records: 1  

Factors Influencing B2B Businesses’ Communication on Social Media

  1. Title Factors Influencing B2B Businesses’ Communication on Social Media
    TranslationFaktory ovplyvňujúce komunikáciu B2B firiem na sociálnych médiách
    Author infoMichaela Jánská, Marta Žambochová
    Author Jánská Michaela
    Co-authors Žambochová Marta
    Source document Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 12, no. 2 (2021), pp. 100-111. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords komunikácia elektronická * siete sociálne * marketing elektronický * správanie spotrebiteľa * štúdie prípadové
    AnnotationŠtúdia sa zameriava na problém firiem komunikujúcich cez sociálne siete v prostredí B2B a tiež skúma, ako sa firmy správajú na sociálnych sieťach. Cieľom štúdie je diskutovať o spôsoboch, ktorými vybrané B2B firmy prinútia svojich zákazníkov využívať sociálne siete. Dopyt je založený na prípadovej štúdii B2B podniku aktívneho v Českej republike.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF398 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.