Number of the records: 1  

Perception of Data From the Ecological Activities of Companies Using Innovative Communication Tools

  1. Title Perception of Data From the Ecological Activities of Companies Using Innovative Communication Tools
    TranslationVnímanie údajov z ekologických aktivít firiem využívajúcich inovatívne komunikačné nástroje
    Author infoMichal Kubovics, Anna Zaušková, Simona Ščepková
    Author Kubovics Michal
    Co-authors Zaušková Anna
    Ščepková Simona
    Source document Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 12, no. 2 (2021), pp. 84-99. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords dáta * prostredie podnikové * prostredie podnikateľské * ekológia * inovácie environmentálne * prostriedky masovokomunikačné
    AnnotationHlavným cieľom štúdie je predložiť návrh metodiky zobrazovania údajov z environmentálnych aktivít podnikov s využitím inovatívnych komunikačných nástrojov. Rozsiahly výskum v oblasti vizualizácie dát. Poznatky sú formulované do záverov s cieľom dosiahnuť odbornú diskusiu k danej problematike.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF853.3 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.