Number of the records: 1
Vplyv reklamy na spotrebiteľské správanie detí
Title Vplyv reklamy na spotrebiteľské správanie detí Parallel title The Influence of Advertisment on Children's Consumer Behaviour Author info Nikoleta Hutmanová Author Hutmanová Nikoleta EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku XV. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 68-77 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4858-8 Note VEGA 1/0123/18 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * deti * gramotnosť informačná * reklama * trh reklamný * objekty reklamy * adresnosť reklamy * psychológia reklamy * médiá Annotation Interakcie detí s reklamou a reklamnými médiami. Zhodnotenie vplyvu reklamy na spotrebiteľské správanie detí prostredníctvom analýzy a interpretácie výsledkov dotazníkového prieskumu na vzorke detí vo veku od 10 do 15 rokov (s písomným požiadaním príslušnej základnej školy) metódou elektronického dotazníkového zberu dát CAWI (computer assisted web interviewing). Zhodnotenie závislostí: medzi typom reklamného média a mierou vplyvu na nákupné rozhodovanie detí, medzi typom reklamného média a mierou rušivého vplyvu na dieťa, miery schopností detí na základe videného reklamného odkazu ovplyvňovať nákup rodičov, faktorov najčastejšie ovplyvňujúcich nákupy detí a výber produktov, skúseností detí s nákupom cez internet a platformou v súvislosti s týmito skúsenosťami najdominantnejšou, so zmapovaním, ktoré deti si nakupujú samé. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00624-008, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 483.2 KB available after login article
Number of the records: 1