Number of the records: 1  

Strategický marketing v podmienkach medzinárodných trhov

  1. Title Strategický marketing v podmienkach medzinárodných trhov
    Parallel titleStrategic Marketing in the Conditions of International Markets
    Author infoMarián Čvirik
    Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 13, č. 2 (2021), s. 6-16 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2021. ISSN 2453-9988
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing medzinárodný * marketing strategický * trh medzinárodný * globalizácia * trh zahraničný
    AnnotationStrategický marketing v podmienkach medzinárodných trhov. Modely strategického manažmentu podniku. Metódy a stratégie vstupu podniku na zahraničný trh. Stratégie medzinárodného marketingového mixu -prroduktové stratégie v podmienkach medzinárodného marketingu, cenové stratégie v podmienkach medzinárodného, distribučné stratégie v podmienkach medzinárodného marketingumarketingu a komunikačné stratégie v podmienkach medzinárodného marketingu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00660-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF277.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.