Number of the records: 1  

Vplyv pandémie COVID-19 na nákupné správanie v predvianočnom období

  1. Title Vplyv pandémie COVID-19 na nákupné správanie v predvianočnom období
    Parallel titleThe Impact of the COVID-19 Pandemic on Pre-Christmas Shopping Behavior
    Author infoDominika Vernerová, Michal Jankovič
    Author Vernerová Dominika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Jankovič Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentMladí vedci 2021 : Zborník vedeckých príspevkov. S. 152-162 online. - Bratislava : Paneurópska vysoká škola, Fakulta ekonómie a podnikania, Univerzita J. Selyeho, Fakulta ekonómie a informatiky, 2021. ISBN 978-80-89453-94-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords koronavírus * obchod elektronický * nákup * správanie spotrebiteľa
    AnnotationHlavné zmeny v spotrebiteľskom správaní pri nákupe vianočných darčekov v roku 2020 počas pandémie COVID-19. Hlavné faktory ovplyvňujúce nákup vianočných darčekov u slovenských spotrebiteľov a zmeny v pomere frekvencie nákupu v kamenných predajniach a na e-shopoch.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00731-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF307.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.