Number of the records: 1  

Dopady pandémie COVID-19 ako insight študentských kampaní

  1. Title Dopady pandémie COVID-19 ako insight študentských kampaní
    Author infoLucia Spálová, Veronika Szabóová
    Author Spálová Lucia
    Co-authors Szabóová Veronika
    Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 31, č. 4 (2021), s. 16-17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2021. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords koronavírus * marketing * informácie * psychológia * siete sociálne
    AnnotationMarketingová komunikácia v čase pandémie COVID-19. Príklady tzv. dobrej praxe v oblasti kreatívnej marketingovej produkcie študentov mediálnych a komunikačných štúdií. Študenstká kampaň na zmiernenie negatívneho dopadu COVID-19 na generáciu Z.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.