Number of the records: 1  

Consumer Perception of Product Features in Buying Process of Wooden Furniture

  1. Title Consumer Perception of Product Features in Buying Process of Wooden Furniture
    TranslationSpotrebiteľské vnímanie vlastností produktov v nákupnom procese pri nábytku z dreva
    Author infoĽubica Knošková, Petra Garasová
    Author Knošková Ľubica EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Garasová Petra EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. Vol. 11, no. 2 (2021), pp. 119-126 online. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2021. ISSN 2464-6733
    NoteVEGA 1/0543/18. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords spotrebitelia * nábytok * drevo * preferencie spotrebiteľské * nákup
    AnnotationIdentifikácia vplyvu vybraných kritérií spotrebiteľského nákupu dreveného nábytku. Pre pochopenie vplyvu rôznych vlastností produktu a skúmanie nákupného procesu nákupu, autorky zvolili kvalitatívny výskum a špecifickú produktovú kategóriu – drevený kávový stolík.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00749-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF556 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.