Number of the records: 1  

Effects of a Successful Service Recovery Strategy

  1. Title Effects of a Successful Service Recovery Strategy
    TranslationEfekty úspešnej stratégie obnovy služby
    Author infoThomas Oliver Uitz, Heinrich Pfriemer
    Author Uitz Thomas Oliver EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Co-authors Pfriemer Heinrich EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Source document 6th International Scientific Conference for Doctoral Students and Early-Stage Researches : Conference Proceedings 2020. Pp. 311-326 online. - Eisenstadt : University of Applied Science Burgenland, 2020 / Škare Marinko ; Vitasović Aljoša ; Tomić Daniel ; Conference Proceedings 2020 International Scientific Conference. ISBN 978-3-9519937-2-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionAustria
    Keywords služby * zákazníci * vzťahy so zákazníkmi * marketing služieb
    AnnotationPrehľad účinkov úspešnej stratégie obnovy služby. Marketing služieb. Narušené vzťahy so zákazníkmi a ich obnova.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00828-005, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF231.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.