Number of the records: 1
Možnosti využitia spotrebiteľskej neurovedy v spotrebiteľskom výskume
Title Možnosti využitia spotrebiteľskej neurovedy v spotrebiteľskom výskume Parallel title Possibilities of Using Consumer Neuroscience in Consumer Research Author info Róbert Hula Author Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2021 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. Pp. 69-83 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2021 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4909-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * neuroveda * vedy kognitívne * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * marketing senzorický * emócie * dôvera * analýza zhluková Annotation Teoretické aj praktické aspekty výskumu spotrebiteľskej neurovedy. Sémantická klastrová analýza 15 analyzovaných príspevkov s cieľom stanoviť realizované prínosy a potenciálne výsledky výskumu spotrebiteľskej neurovedy a identifikovať potenciálne problémy v akademických príspevkoch, týkajúcich sa spotrebiteľskej neurovedy. Pokroky a obmedzenia v prínose neurovedy z pohľadu spotrebiteľského výskumu a odporúčania pre budúci výskum, s naznačením, že spotrebiteľská neuroveda prispieva k systematickému chápaniu spotrebiteľského správania a rozhodovacieho procesu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00835-008, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 478 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1