Number of the records: 1
Ekonomická hodnota subjektov kreatívneho priemyslu so špecifickým zameraním na odvetvie reklama
Title Ekonomická hodnota subjektov kreatívneho priemyslu so špecifickým zameraním na odvetvie reklama Parallel title The Economic Value of Creative Industry Entities With a Specific Focus on the Advertising Sector Author info Helena Majdúchová Author Majdúchová Helena EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Podnikateľský rozmer subjektov kreatívneho priemyslu v kontexte inovácií a inteligentného rastu II. : zborník vedeckých prác. S. 23-40 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Šagátová Slavka ; Grisáková Nora ; Majtán Štefan. ISBN 978-80-225-4901-1 Note VEGA 1/0340/19 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords priemysel kreatívny * podnik * reklama * imanie vlastné * prieskum Annotation Charakteristika podstaty pojmu ekonomická hodnota, poukázanie na vnútorný rozmer tohto pojmu z pohľadu hodnoty podniku. Snaha poukázať na odvetví reklama na štruktúru vlastného imania konkrétnych podnikov ako identifikátora ich účtovnej hodnoty. Zámerom je zistiť, ako sa menila výška vlastného imania týchto podnikov, aká je jeho štruktúra z pohľadu jednotlivých zložiek a ktoré faktory mali vplyv na zmeny vlastného imania. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00902-004, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.4 MB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1