Number of the records: 1  

Ekonomická hodnota subjektov kreatívneho priemyslu so špecifickým zameraním na odvetvie reklama

  1. Title Ekonomická hodnota subjektov kreatívneho priemyslu so špecifickým zameraním na odvetvie reklama
    Parallel titleThe Economic Value of Creative Industry Entities With a Specific Focus on the Advertising Sector
    Author infoHelena Majdúchová
    Author Majdúchová Helena EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Podnikateľský rozmer subjektov kreatívneho priemyslu v kontexte inovácií a inteligentného rastu II. : zborník vedeckých prác. S. 23-40 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Šagátová Slavka ; Grisáková Nora ; Majtán Štefan. ISBN 978-80-225-4901-1
    NoteVEGA 1/0340/19
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords priemysel kreatívny * podnik * reklama * imanie vlastné * prieskum
    AnnotationCharakteristika podstaty pojmu ekonomická hodnota, poukázanie na vnútorný rozmer tohto pojmu z pohľadu hodnoty podniku. Snaha poukázať na odvetví reklama na štruktúru vlastného imania konkrétnych podnikov ako identifikátora ich účtovnej hodnoty. Zámerom je zistiť, ako sa menila výška vlastného imania týchto podnikov, aká je jeho štruktúra z pohľadu jednotlivých zložiek a ktoré faktory mali vplyv na zmeny vlastného imania.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00902-004, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.4 MBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.