Number of the records: 1  

Replikácia štúdie – Účinky inzerovaných referenčných cien na spotrebiteľské správanie

  1. Title Replikácia štúdie – Účinky inzerovaných referenčných cien na spotrebiteľské správanie
    Parallel titleThe Replication of Study – Effects of Advertised Reference Prices on Consumer Behavior
    Author infoJakub Kóňa, Dominika Vernerová
    Author Kóňa Jakub EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF
    Co-authors Vernerová Dominika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2021 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. Pp. 126-133 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2021 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4909-7
    NoteI-21-111-00
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * ceny východiskové * ceny spotrebiteľské * tvorba cien * odhady * dotazníky * trh spotrebiteľský * testovanie hypotéz
    AnnotationZhodnotenie vplyvu inzerovaných referenčných cien vybraných produktov na spotrebiteľské správanie na základe replikácie štúdie Alforda a Engellanda z roku 2000, s doplnením o nové poznatky a komparáciou ich tvrdení s inými relevantnými autormi. Overovanie štúdie pomocou optimálneho stanovenia cenových odhadov vybraných produktov dopytovaním v pred-teste, s následným prieskumom a ďalším dopytovaním účastníkov s porovnateľnými charakteristikami, študentmi marketingu a cestovného ruchu Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave (35 až 50 účastníkov v rámci pred-testu a 150 až 200 účastníkov prieskumu).
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00835-013, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF233.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.