Number of the records: 1
Replikácia štúdie – Účinky inzerovaných referenčných cien na spotrebiteľské správanie
Title Replikácia štúdie – Účinky inzerovaných referenčných cien na spotrebiteľské správanie Parallel title The Replication of Study – Effects of Advertised Reference Prices on Consumer Behavior Author info Jakub Kóňa, Dominika Vernerová Author Kóňa Jakub EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF Co-authors Vernerová Dominika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2021 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. Pp. 126-133 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2021 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4909-7 Note I-21-111-00 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * ceny východiskové * ceny spotrebiteľské * tvorba cien * odhady * dotazníky * trh spotrebiteľský * testovanie hypotéz Annotation Zhodnotenie vplyvu inzerovaných referenčných cien vybraných produktov na spotrebiteľské správanie na základe replikácie štúdie Alforda a Engellanda z roku 2000, s doplnením o nové poznatky a komparáciou ich tvrdení s inými relevantnými autormi. Overovanie štúdie pomocou optimálneho stanovenia cenových odhadov vybraných produktov dopytovaním v pred-teste, s následným prieskumom a ďalším dopytovaním účastníkov s porovnateľnými charakteristikami, študentmi marketingu a cestovného ruchu Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave (35 až 50 účastníkov v rámci pred-testu a 150 až 200 účastníkov prieskumu). Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00835-013, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 233.9 KB available after login article
Number of the records: 1