Number of the records: 1
Etické aspekty neuromarketingu s použitím nano-neuro marketingových technológií
Title Etické aspekty neuromarketingu s použitím nano-neuro marketingových technológií Parallel title Ethical Aspects of Neuromarketing Using Nano-Neuro Marketing Technologies Author info Michael Šášky Author Šášky Michael EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2021 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. Pp. 244-253 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2021 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4909-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00835-024, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 333.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1