Number of the records: 1  

Vplyv environmentálneho správania spotrebiteľov na vnímanie ceny a kvality

  1. Title Vplyv environmentálneho správania spotrebiteľov na vnímanie ceny a kvality
    Author infoKristína Korytinová
    Author Korytinová Kristína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Kruh sa uzatvára. Cirkulárna ekonomika očami mladých výskumníkov a state skúsených vedcov : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. S. 29-35 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Oreský Milan ; Hanuláková Eva ; Drábik Peter. ISBN 978-80-225-4892-2
    NoteVEGA 1/0587/19
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * ekológia * produkty environmentálne * prostredie životné * ceny * kvalita * marketing
    AnnotationSkúmanie spotrebiteľského správania zameraného na cenu a kvalitu ekologických produktov. Zodpovedná environmentálna spotreba - zákazníci berú do úvahy vplyv nákupu, používania a likvidácie výrobkov na životné prostredie.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00907-004, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF187.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.