Number of the records: 1  

Informatization and Technological Trends Within Shopper Marketing Area

  1. Title Informatization and Technological Trends Within Shopper Marketing Area
    Parallel titleInformatizácia a technologické trendy v oblasti shopper marketingu
    Author infoMonika Stanková, Martin Kuchta
    Author Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2021 : zborník vedeckých statí. S. 32-38 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Červenka Peter ; Kastl Daniel ; Hečko Ivan. ISBN 978-80-225-4910-3
    NoteVEGA 1/0657/19
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords informatizácia * inovácie technologické * marketing nákupný * nákup
    AnnotationVplyv informatizácie a technologických trendov na disciplínu shopper marketing. Všetky súčasné a budúce trendy v oblasti shopper marketingu. Desať najvýznamnejších a najvplyvnejších trendov, ktoré majú potenciál zlepšiť zážitok z nakupovania v obchode a zabezpečiť zvýšenie výnosov pre maloobchodníka a výrobcu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00868-004, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF154.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.