Number of the records: 1
The Influence of Nation Branding on Tourism – How Slovakia Compares to Austria in Nation Branding
Title The Influence of Nation Branding on Tourism – How Slovakia Compares to Austria in Nation Branding Translation Vplyv budovania značky krajiny na cestovný ruch – ako je na tom Slovensko v porovnaní s Rakúskom v budovaní značky krajiny Author info Natália Goda Author Goda Natália EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Source document Revue Roumaine de Géographie. Vol. 65, no. 1 (2021), pp. 51-59 online. - Bucharest : Romanian Academy Publishing House. ISSN 1220-5311 Note I-20-102-00. - Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Romania Keywords geografia hospodárska * reputácia krajiny * budovanie značky * ruch cestovný zahraničný * ruch cestovný medzinárodný * marketing územia * Slovensko * Rakúsko * porovnanie štatistické medzinárodné Annotation Budovanie značky krajiny (nation branding) ako jeden z nástrojov, vďaka ktorému môžu krajiny pozitívne ovplyvniť svoju medzinárodnú reputáciu a cestovný ruch. Porovnanie rakúskeho a slovenského cestovného ruchu a navrhnutie odporúčaní na jeho zlepšenie. Poznatky a osvedčené postupy z Rakúska, ktoré by mohli byť aplikovateľné na Slovensku v kontexte cestovného ruchu s cieľom zlepšiť budovanie národnej značky a imidžu. Porovnanie postavenia Rakúska a Slovenska v indexoch budovania značky krajiny (Bloom Consulting Digital City Index, Good Country Index a Future Brand Index), s poukazovaním na prepojenie rakúskeho budovania značky krajiny s cestovným ruchom, zatiaľ čo Slovensko takéto prepojenie nevykazuje. Public work category ADM Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00018-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 752.7 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1