Number of the records: 1
Sustainability as a Factor of Changing Marketing Strategies Based on the Customers´ Preferences in Context of Different Generations in Slovakia
Title Sustainability as a Factor of Changing Marketing Strategies Based on the Customers´ Preferences in Context of Different Generations in Slovakia Translation Udržateľnosť ako faktor meniacich sa marketingových stratégií na základe preferencií zákazníkov v kontexte rôznych generácií na Slovensku Author info Samuel Smolka, Eva Smolková, Lucia Vilčeková Author Smolka Samuel Co-authors Smolková Eva Vilčeková Lucia Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 16, č. 3 (2021), s. 2-12. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2021.16.3.1 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords stratégia marketingová * rozvoj trvalo udržateľný * recyklácia odpadu * spotrebitelia * preferencie spotrebiteľské Annotation Problematika environmentálneho marketingu na pozadí zákazníckych preferencií a generácií spotrebiteľov, a to, ako sa profilovali na Slovensku. Skúmanie, že implementácia princípov environmentálneho marketingu je nevyhnutná. Výskum zameraný na správanie rôznych generácií spotrebiteľov v rámci konceptu udržateľnosti odhalil niektoré originálne zistenia týkajúce sa hodnotenia etnocentrizmu v rámci koncepcie udržateľnosti. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2021: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 741.7 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1