Number of the records: 1  

Development of Online Shopping Within B2C E-commerce in the Visegrad Four Countries

  1. Title Development of Online Shopping Within B2C E-commerce in the Visegrad Four Countries
    TranslationRozvoj online nakupovania v rámci B2C e-commerce v krajinách Vyšehradskej štvorky
    Author infoŠtefan Kráľovič, Richard Fedorko
    Author Kráľovič Štefan
    Co-authors Fedorko Richard
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 16, č. 3 (2021), s. 42-50. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2021.16.3.5
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords Vyšehradská štvorka * vývoj * nákup elektronický * internet
    AnnotationVývoj online nakupovania v krajinách Vyšehradskej štvorky (Slovensko, Česká republika, Poľsko, Maďarsko). Teoretické východiská konceptu online nakupovania, súčasná situácia online nakupovania na trhu EÚ a hlavné druhy tovarov a služieb nakupovaných cez internet. Vývoj online nakupovania v rokoch 2011 až 2019, podiel online nákupov na trhu EÚ a online nákupov tovarov a služieb v rámci krajín V4 za dané roky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF784.3 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.